Esteu aquí

Unes 15.000 persones participen a la Festa Esplai, al parc Nou


Tags: infància

Va ser la 22a edició, la quarta que es fa al Prat.

dilluns, 19 maig, 2008 - 10:45

Al voltant de 15.000 persones es van aplegar diumenge dia 18 de maig a la 22ena edició de la Festa Esplai, que es va fer al parc Nou de la nostra ciutat.

La jornada va comptar amb una cinquantena d’activitats centrades en la sostenibilitat, la convivència, la salut i la creativitat.

La festa d’enguany ha coincidit amb el primer aniversari del Centre Esplai, que està ubicat al barri de Sant Cosme i acull la seu de la Fundació Catalana de l’Esplai i l’alberg juvenil més gran de Catalunya.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 5 març, 2026 - 21:15

El Prat, un dels cinc territoris de Catalunya on es posa en marxa una prova per millorar la governança educativa incorporant els ens locals

“Faig una lectura d’aquest acte com un cert reconeixement a la feina que fa...

dijous, 5 març, 2026 - 13:15

Les 16 alcaldesses del Baix Llobregat, entre elles Alba Bou Jordà, presenten el 7è Congrés de les Dones de la comarca

Amb el lema “Ara més que mai”, la trobada vol reafirmar el compromís...

dijous, 5 març, 2026 - 09:30

Nous ajuts municipals per modernitzar els comerços amb el segell “El Prat Comerç de Qualitat”

La línia de subvencions dona suport a inversions per millorar els...