Esteu aquí

Així serà el nou complex esportiu municipal Fondo d'en Peixo

TEMES: Esports

S'inaugurarà el darrer trimestre de 2008.

divendres, 25 abril, 2008 - 11:12

El nou CEM Fondo d'en Peixo complementarà l'oferta esportiva ja existent en la resta de complexos esportius municipals amb una piscina, sauna i una sala de càrdio i fitness. Aquest serà el primer pas d'un futur gran complex esportiu, amb un nou pavelló (en substitució de la pista Xavier Marcilla) i l'ampliació de la zona d'aigua amb més vasos.

A l’igual que amb el CEM Sagnier i amb el CEM Estruch, hi haurà un abonament específic per accedir a la nova piscina durant tot el dia o en la franja horària seleccionada. En cas de voler accedir-hi a totes tres instal·lacions, caldrà abonar-se en la nova modalitat “PRAT TOTAL”.

L'obertura d'aquest nou CEM implicarà un descens considerable en les llistes d'espera actuals i, en el termini de 5 a 6 mesos després de la inauguració, es preveu eliminar-les definitivament.

A més, el Club Natació Prat ubicarà la seva seu, entrenaments i cursets al CEM Fondo d'en Peixo, amb el conseqüent alliberament d'espais a les altres dues piscines de la ciutat.

Si esteu interessats/des a abonar-vos al nou CEM Fondo d'en Peixo, consulteu el folletó següent, on hi trobareu tota la informació necessària.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 5 juny, 2025 - 12:15

L’Escola transforma: energia per a tothom

Els centres participants en el projecte van compartir ahir la tasca...

dilluns, 26 maig, 2025 - 14:15

Èxit del 19è Curs Infantil de Pesca del Grup de Pescadors La Seda “El Fartet”

El Grup de Pescadors La Seda “El Fartet” celebra enguany la 19a edició del seu curs infantil de pesca, una a...
Billar.jpg

dimarts, 6 maig, 2025 - 10:45

Històric ascens del Club Billar Prat a la Divisió d’Honor de la Lliga Catalana

El Club Billar Prat està d’enhorabona!!