Esteu aquí

El Prat tindrà més línies d'autobús intercomarcals

La Generalitat vol millorar les connexions entre el Garraf, el Baix Llobregat i el Vallès.

dijous, 7 febrer, 2008 - 13:00

La Generalitat preveu ampliar fins a l'any 2012 la connexió en autobús de les comarques del Garraf, el Baix Llobregat i el Vallès, amb noves línies algunes de les quals passaran pel Prat. Aquesta és una de les mesures que contempla el Pla de Transport de Viatgers 2008-2012 presentat ahir pel Departament de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat.

Carril bus a l'autovia
El projecte també prefveu la creació d’un carril bus a la C-31, des de Castelldefels fins a Barcelona.

Trens de rodalia
Es preveuen també mesures per ampliar i millorar la xarxa de trens de rodalia de Barcelona, en la qual la l’actual línia C4, que enllaça Manresa amb Barcelona, ampliarà el seu recorregut fins a l’aeroport del Prat.

El Pla s’ha de sotmetre ara a informació pública per a que administracions, entitats i particulars puguin consultar-lo i traslladar les valoracions oportunes a la Generalitat.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 23 juliol, 2025 - 08:45

El Prat estrena la Ronda Nord i guanya amb ella un nou accés als grans eixos viaris del nostre entorn

La nova connexió, que ha suposat una inversió de tres milions d’euros, forma...

dijous, 17 juliol, 2025 - 14:45

Nou sentit de circulació al polígon Urgoiti per millorar la seguretat viària

Les intervencions es completaran la propera setmana i afavoreixen la connexió...
garbelladora amb.jpeg

dijous, 17 juliol, 2025 - 14:00

Finalitzen les tasques de neteja de la platja arran de l’episodi de fortes pluges

L’AMB ha dut a terme treballs intensius per retirar la gran quantitat de...