Esteu aquí

El projecte d'anar a peu del Prat al Canigó tira endavant

La UEC del Prat aplega prou gent i la primera etapa es farà el 24 de febrer.

dilluns, 21 gener, 2008 - 14:45

El projecte de la Unió Excursionista de Catalunya (UEC) del Prat de fer una ruta a peu per etapes entre la nostra ciutat i el cim del Canigó tirarà finalment endavant, gràcies a la bona resposta ciutadana que ha rebut el projecte.

Així, ja hi ha una seixantena de persones apuntades al projecte, que encara està obert a qui s'hi vulgui afegir.

La primera etapa els farà el diumenge 24 de febrer, entre el Prat i Sant Cugat del Vallès. La sortida es farà a les 7 h del matí a la pl. de l'Església. La marxa durarà tot el dia (caldrà portar esmorzar, dinar i beure). La tornada des de Sant Cugat es farà amb transport públic.

La inscripció encara està oberta, de manera que qui vulgui participar només ha de contactar amb la UEC del Prat, a l'avinguda del Canal, 176 baixos, els dimecres de 8 a 9 del vespre i els divendres de 9 a 11 de la nit.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 31 octubre, 2025 - 09:15

Un icònic retrat a llapis del Potablava més pur, obra de Xavi Mateo, il·lustra el cartell de la 52a Fira Avícola del Prat

Al cartell se suma aquest any un mural de gran format inspirat en l'obra de...

dimarts, 14 octubre, 2025 - 14:30

Comença la renovació de la senyalització vial als eixos principals del municipi, que millora la seguretat per vianants i vehicles

Els treballs s’iniciaran aquesta setmana, segons les condicions...

dimecres, 8 octubre, 2025 - 11:15

Reobertura de la gespa de Plaça Catalunya després de les tasques de millora

L’espai verd torna a estar accessible per a la ciutadania després d’un...