Esteu aquí

El pintor Toni Clos exposa a Torre Muntadas

TEMES: Cultura

Avui s'inaugura la mostra, que es podrà veure fins al 23 de desembre.

divendres, 13 novembre, 2009 - 09:54

Toni Clos, "3 cels d'inòpia i trinxera", és el nom de la darrera exposició que enguany es farà a la Sala d'Art Josep Bages de Torre Muntadas. La inauguració es fa divendres dia 13 a les 19 h, amb una performance - presentació del mural de Xesco Mercé i Toni Clos.

L' exposició "3 cels d’ inòpia i trinxera" mostra tres camins diferents pels quals travessa l’univers pictòric de Toni Clos. Aferrada a la quotidianitat de la vida, la seva obra es balanceja entre la influència del jazz i l’apropiació de llenguatges de carrer com són els senyals de trànsit que escapen dels seus significats habituals gràcies a la manipulació pictòrica.

Amb un llenguatge poètic i grotesc al mateix temps, la seva obra aborda preocupacions transcendentals com són l’amor, la mort, el sexe o el patiment de manera directa i visceral sense caure en la tragèdia.

Vinculat a La Xina ART, algunes de les seves exposicions més rellevants han estat a les galeries Contrast i Espai (b) de Barcelona, a la Maison d’Emma de Montpeller, la galeria 4Barbier de Nimes o a l’Atelier Kermarrec de París.

Toni Clos és un artista que coneix molt bé el Prat, doncs hi ha estat vinculat com a inspector d'educació durant diversos anys.

Dijous 17 de desembre a les 19 hores es farà una xerrada amb l'autor, on ens explicarà diferents aspectes de la seva obra. L'exposició es podrà visitar fins al 23 de desembre. S'ofereixen visites comentades-taller per a tots aquells grups que hi estiguin interessats (cal trucar a la sala d'art o al Departament de Cultura de l'Ajuntament).

 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 21 maig, 2026 - 17:30

La Nit en Dansa 2026 arrenca amb una mirada artística sobre el cos i el territori

El projecte comunitari compta enguany amb Big Bouncers, col·lectiu que...
centric_cloenda_connexions_2026_3

dimecres, 20 maig, 2026 - 10:00

El projecte Connexions acomiada l'edició d'enguany amb la tradicional trobada al Cèntric

Els instituts participants han posat en comú els seus treballs, que han girat...

dimarts, 19 maig, 2026 - 09:30

Healthy/Offline Families: un estiu per compartir hàbits saludables en família

Les activitats son gratuïtes i les inscripcions s’obren a partir de l’1 de...