Esteu aquí

El Prat acull el II Fòrum d'Oficines d'Atenció al Consumidor

L'objectiu és la recerca de noves línies d'actuació per aconseguir la millora dels serveis del consum del Baix Llobregat.

divendres, 9 octubre, 2009 - 14:30

Aquesta setmana, la nostra ciutat ha acollit el II Fòrum d'Oficines Municipals d'Informació al Consumidor del Baix Llobregat, organitzat pel Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació de Barcelona i amb la col·laboració de l'Ajuntament del Prat.

Durant el Fòrum, la regidora de Salut Pública i Consum del Prat, Marta Mayordomo, va agrair l'esforç de la Diputació de Barcelona per coordinar les polítiques territorials en l'àmbit del consum i l'interès dels Ajuntaments de la comarca per unificar criteris d'actuació en defensa dels drets de les persones consumidores i usuàries.

L'objectiu d'aquest fòrum és la recerca de noves línies d'actuació per aconseguir la millora dels serveis del consum del Baix Llobregat. Es tracta d'una reflexió tècnica per posar en comú bones pràctiques, normalitzar protocols d'actuació i buscar respostes a les demandes de les persones consumidores i usuàries.

A la sessió hi van participar tècnics i tècniques de de consum de la Diputació de Barcelona i dels ajuntaments de Castelldefels, Viladecans, Sant Boi de Llobregat, Esplugues de Llobregat, Cornellà de Llobregat, Sant Vicenç dels Horts, Molins de Rei, Olesa de Montserrat, Pallejà i Abrera, a més del Prat de Llobregat.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 30 abril, 2024 - 13:45

El Prat acollirà diverses activitats per continuar lluitant contra la LGTBIFòbia

El proper dia 17 de maig es commemora el Dia Internacional contra la LGTBIfòbia. Una diada que pretén co...
Reunió Xarxa Salut Mental

dilluns, 29 abril, 2024 - 12:30

Es posa en marxa un grup terapèutic d’acompanyament al dol per a joves de la ciutat

Es durà a terme els dilluns, de 15:15 a 16:45 h, al centre cívic Sant Jordi –...