Esteu aquí

L'Ajuntament torna a demanar millores en el servei de correus

Aprova una moció al Ple municipal amb el suport de tots els grups polítics amb representació.

dijous, 17 setembre, 2009 - 14:30

L'Ajuntament del Prat ha tornat a reclamar millores en el servei públic de correus a la ciutat. Aquesta vegada ho ha fet a través d'una moció que es va aprovar en el Ple municipal d'ahir dimecres i que va comptar amb el vot favorable de tots els grups amb representació al consistori: ICV-EUiA, PSC, PP, CiU i ERC.

La moció recorda que són constants les queixes tant de persones usuàries com de membres de la plantilla de Correus al Prat,q ue denuncien importànts carències en matèria de seguretat i de salut laboral, així com de funcionament precari del servei.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 1 octubre, 2026 - 11:30

El CEM Fondo d’en Peixo renova i amplia les seves instal·lacions de fitness

L’Ajuntament incorpora nou equipament d’última generació i habilita una sala...

dijous, 1 octubre, 2026 - 11:00

L’Ajuntament obre a la ciutadania l’elaboració del manifest institucional del Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones

La sessió participativa tindrà lloc l’1 d’octubre i està oberta a tota la...

dijous, 1 octubre, 2026 - 10:30

El Prat acollirà la VIII Jornada de Logística dedicada a la innovació i la sostenibilitat del sector

El proper 29 d’octubre de 2026, el Centre de Promoció Econòmica del Prat de...