Esteu aquí

Comença el concurs fotogràfic juvenil L'Estiu Insòlit

Aquest any, per primera vegada, el concurs i l'exposició són virtuals.

dimarts, 1 setembre, 2009 - 13:00

Si tens entre 15 i 30 anys, ja pots enviar les teves fotografies de l'estiu al concurs L'estiu insòlit, que organitza el Centre Municipal d'Informació Juvenil, el Lloro.

Per participar només cal enviar les fotos més insòlites, curioses o divertides preses durant l'estiu (màxim de dues fotografies per persona).

Aquest any, com a novetat, el format del concurs és totalment virtual. Les fotos s'han de fer arribar, fins al 18 de setembre, per correu electrònic a lloro@elprat.cat.

L'exposició virtual es podrà visitar a partir del 22 de setembre al bloc del Lloro: el-lloro.blogspot.com , i el veredicte amb els noms dels guanyadors i guanyadores es publicarà l'1 d'octubre al mateix bloc, a la pàgina web de La Capsa i en aquesta web municipal.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 22 maig, 2025 - 08:00

Demà arrenca el període de preinscripció per als cicles formatius de grau mitjà i de grau superior 2025-2026

El tràmit pot formalitzar-se fins al dijous 29 de maig

dijous, 15 maig, 2025 - 13:15

El Prat commemora el Dia contra la LGTBIfòbia amb activitats per a tota la ciutadania

El hashtag #OrgullPrat tornarà a ser el fil conductor de totes les accions a...

dimecres, 14 maig, 2025 - 11:30

Els ajuts de menjador escolar per al curs 2025-2026 es podran tramitar del 15 al 31 de maig

La sol·licitud només es pot fer telemàticament a través de l’aplicatiu...