Esteu aquí

Torna el Ritmes!

TEMES: Cultura

Després del tancament de l'Equipament, La Capsa proposa aquest juliol un seguit d'accions musicals en diferents indrets de la ciutat.

dimarts, 9 juny, 2009 - 19:30

Des de 1985, El Prat de Llobregat ha estat l'escenari d'un festival dedicat a la música moderna en el sentit més ampli, que ha intentat recollir les propostes més interessants del panorama musical i ha treballat per donar a conèixer aquelles que tot just començaven. La Capsa, des de la seva inauguració va prendre el relleu en l'organització del Festival que ha anat evolucionant i canviant any a any.

Amb el tancament de l'equipament, els concerts ocupen nous escenaris de la ciutat. A més de la nit a la platja, la Plaça Louis Barille, la plaça Ramon Codina i la terrassa del Centre Cívic Sant Jordi-Ribera Baixa seran els espais on sentir aquestes propostes.

En aquesta edició el ritmes presentarà registres diferents, des de la música d'autor, a la música brasilera, passant per la nit pop a la platja.

 

 Ja podeu escoltar a spotify la llista de reproducció que recull alguns dels grups que actuaran a la Platja del Prat el proper divendres 10 de juliol.

 


Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 16 juny, 2025 - 18:00

Celebrem el 15è aniversari de l'Almeuritme!

Torna el projecte impulsat per La Capsa i L'Escola d'Arts en Viu, enguany...

divendres, 13 juny, 2025 - 18:00

La Capsa, 30 anys connectant persones i inquietuds artístiques

Aquest mes de juny estem d'aniversari i ens espera un any ple de celebració!

divendres, 13 juny, 2025 - 12:00

"A la fresca": converses per compartir, aprendre i pensar juntes

La proposta del Centre Cívic Palmira Domènech convida a sortir al carrer i...