Esteu aquí

El Prat celebra el Dia Internacional de la Dansa als jardins de la Pau

TEMES: Cultura

Més de 25 grups de ball de tota la ciutat participaran en la 3a Festa de la Dansa, als jardins de la Pau.

dimarts, 28 abril, 2009 - 10:30

El Consell Internacional de la Dansa de l'Iti-Unesco va establir, l'any 1982, el dia 29 d'abril com a Dia Internacional de la Dansa, coincidint amb l'aniversari del naixement del ballarí francès Jean Georges Noverre, considerat el principal reformador de la dansa.

Cada any, una figura destacada de la dansa llança un missatge per celebrar aquesta data. Enguany ho fa el ballarí i coreògraf Akram Kham, que reivindica el paper integrador de la dansa.

El centre cívic Jardins de la Pau s'uneix a aquesta commemoració i organitza dues activitats.

El 29 d'abril, a les 18 h, a l'exterior del centre cívic, més de 25 grups de ball de tota la ciutat participaran en la 3a. Festa de la Dansa, amb exhibicions de diferents disciplines: hip hop, dansa clàssica, jazz, danses orientals, danses tribals, danses tradicionals, ritmes caribenys... Hi participaran persones de totes les edats.

Cal destacar la col·laboració de l'Associació Cultural Tot pel Ball, d'Amics de la Sardana, de l'Associació de Veïns i Veïnes de Jardins de la Pau, del Gimnàs Nippon Prat, de l'escola Mare de Déu del Carme i dels tallers de dansa del barri de Sant Cosme, del centre cívic Sant Jordi – Ribera Baixa i del propi centre cívic Jardins de la Pau.

D'altra banda, el passat diumenge es va fer, també al centre cívic Jardins de la Pau, la representació de Tappgea, de la cia. Divinas, un espectacle de dansa per a infants, on el claqué, la dansa contemporània, la percussió i el cant conviden el públic a fer un viatge per tot el món.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 31 juliol, 2026 - 18:15

Videojocs&Música celebra una nova edició amb tallers, una jam session i una mostra final

Durant el mes de juliol, el cicle va reunir tallers, activitats obertes i una...

divendres, 31 juliol, 2026 - 14:45

Tanca la primera edició del Ricardeo, tot un èxit que ja ha aplegat més de 12.500 assistents aquest estiu a la Granja de la Ricarda

“Ja estem pensant en l’edició de la temporada vinent. Això tot just comença”,...

dimecres, 29 juliol, 2026 - 16:30

El cicle Saltimbanqui tanca una nova edició portant el circ als carrers i places de la ciutat

Més de 500 persones han participat en les diferents propostes programades...