Esteu aquí

Lluís Soler, Sílvia Marty, Mercè Montalà i Miquel Sitjà, al Modern

TEMES: Cultura

"L'habitació de Verònica" és un thriller psicològic que es representarà al Modern aquest dissabte a les 21 h.

dijous, 16 abril, 2009 - 10:35

Els coneguts actors i actrius Lluís Soler, Sílvia Marty, Mercè Montalà i Miquel Sitjà són els intèrprets de "L'habitació de Verònica", thriller psicològic que es representarà al teatre Modern el dissabte proper a les 21 h.

L'obra, dirigida per Hèctor Claramunt, ha estat escrita per Ira Levin, especialista del gènere i autor de novel·les força famoses, moltes de les quals s'han portat al cinema ("La semilla del diablo", "Los niños del Brasil", "Las mujeres perfectas", "Acosada"...).

La Susan i el Larry, una jove parella que s'acaben de conèixer, estan passejant quan un home i una dona se'ls acosten, bocabadats per la gran versemblança de la Susan amb una noia anomenada Verònica, morta molts anys enrere.

Les entrades es poden adquirir, mitjançant el servei de Tel-Entrades de Caixa Catalunya, tel. 902 10 12 12 i  www.telentrada.com o a la taquilla del teatre, dues hores abans de l'actuació.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 29 gener, 2026 - 11:00

Concerts i audicions d'hivern a L'Escola d'Arts en Viu

Del 22 al 30 de gener les orquestres, les bandes, els combos i els grups d...

dimarts, 27 gener, 2026 - 13:30

El proper 2 de febrer es posa en marxa la convocatòria d’ajuts per a les activitats d’estiu 2026 i extraescolars 2026-2027

Les persones que no tinguin accés a mitjans telemàtics ja poden demanar cita...