Esteu aquí

Prat Espais comercialitza les places de l'aparcament de l'avinguda

Es poden comprar (cessió d'ús a 50 anys) o llogar amb oció de compra.

dimecres, 1 abril, 2009 - 12:15

L'empresa municipal d'habitatge i aparcament, Prat Espais, ha començat a comercialitzar les places de l'aparcament municipal subterrani de l'avinguda de la Verge de Montserrat.

És un aparcament pensat per a residents de la zona o persones que hi desenvolupen la seva activitat econòmica. La seva comercialització és en cessió d'ús a 50 anys.

El pàrquing disposa de videovigilància durant les 24 hores del dia i connexió per veu a una central de control els 365 dies de l'any.

Prat Espais ofereix dues modalitats de comercialització de les places d'aparcament: la compra (cessió d'ús a 50 anys) o el lloguer amb opció de compra (cessió d'ús mensual fins a 3 anys amb la possibilitat d'adquirir la cessió d'ús).

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 25 febrer, 2026 - 15:15

La tortuga Rotllà, recuperada al CRAM amb el suport de l’Ajuntament del Prat, torna al mar

La ciutadania podrà seguir el periple de l’animal, que porta el nom d’un...

dimarts, 24 febrer, 2026 - 13:30

Eleccions agràries a Catalunya el proper dia 27 de febrer de 2026

El pròxim 27 de febrer del 2026 està previst que se celebrin eleccions...

dimecres, 11 febrer, 2026 - 12:00

El projecte BioPrat supera les 20000 observacions

Dins de la plataforma MINKA, BioPrat ens permet anar descobrint la...