Esteu aquí

Aigües del Prat alerta que no fa cap campanya d'anàlisi a domicili

Les visites que s'estan fent en alguns habitatges del Prat amb la finalitat de fer anàlisis de la qualitat de l’aigua, formen part d’una campanya comercial que no té res a veure ni amb l'Ajuntament ni amb Aigües del Prat.

dijous, 26 març, 2009 - 11:30

El dia 6 de març es van inaugurar oficialment les noves plantes de tractament per osmosi inversa del Prat de Llobregat, que redueixen el contingut de sals minerals, d’acord amb les recomanacions contingudes en el RD 140-2003, de qualitat de les aigües de consum.

A partir d’aquest dia, les ETAP (estacions de tractament d’aigua potable) han treballat a ple rendiment i això ha suposat una millora en l’aigua que es distribueix al municipi que no només es nota en el gust, que ja és més bo, sinó que també contribueix a un millor servei, que ja es nota a les llars.

El control de l’aigua que arriba a les llars es porta a terme diàriament al laboratori d'Aigües del Prat, a partir de les mostres preses en els punts adequats de la xarxa, d’acord amb el programa de control establert. Aquests controls, doncs, es fan fora dels habitatges particulars.

Aigües del Prat vol remarcar que les visites que actualment s’estan portant a terme en alguns habitatges del Prat amb la finalitat de fer anàlisis de la qualitat de l’aigua, formen part d’una campanya comercial que no té res a veure ni amb l'Ajuntament ni amb Aigües del Prat, i que ningú no està autoritzat a actuar o a deixar entendre que actua en nom de la companyia municipal. Si es així, cal considerar que s’estan fent servir accions enganyoses.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 18 desembre, 2025 - 12:45

Els Serveis d’Educació Ambiental donen suport als 600 m2 d’horts dels centres educatius

Són 11 espais d’hort, el primer creat fa més de 15 anys i el darrer, al...

dimecres, 17 desembre, 2025 - 08:15

“Se hace camino al mirar...”, una exposició amb l’entorn natural de la ciutat com a protagonista

La mostra es pot visitar al Centre Cívic Palmira Domènech i és fruit de l...

divendres, 12 desembre, 2025 - 11:15

El Prat presenta “Més Pratencs”, un projecte per transformar i modernitzar els polígons industrials

Una actuació estratègica que destinarà més d’1,2 milions d’euros a la...