Esteu aquí

L'antiga comissaria de la Policia serà un centre de joventut

La reforma forma part dels projectes del Fons Estatal d'Inversió Local (FEIL).

dimarts, 24 març, 2009 - 14:30

L'antiga comissaria de la Policia Nacional del Prat, ubicada a l’entorn de Torre Muntadas, acollirà a partir de la tardor el nou centre municipal de serveis de joventut.

La reforma de les antigues dependències policials és un dels 16 projectes d'obra municipals que s'han acollit al Fons Estatal d’Inversió Local (FEIL).

Una de les principals novetats de la reforma és l'adaptació del terrat per poder-hi fer activitats a l'aire lliure.

Tot seguit podeu escoltar les declaracions que la regidora de Joventut, Neus Fernández, ha fet als micròfons d'El Prat Ràdio (91.6 FM).


 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 31 juliol, 2026 - 18:15

Videojocs&Música celebra una nova edició amb tallers, una jam session i una mostra final

Durant el mes de juliol, el cicle va reunir tallers, activitats obertes i una...

divendres, 31 juliol, 2026 - 14:45

Tanca la primera edició del Ricardeo, tot un èxit que ja ha aplegat més de 12.500 assistents aquest estiu a la Granja de la Ricarda

“Ja estem pensant en l’edició de la temporada vinent. Això tot just comença”,...

dimecres, 29 juliol, 2026 - 16:30

El cicle Saltimbanqui tanca una nova edició portant el circ als carrers i places de la ciutat

Més de 500 persones han participat en les diferents propostes programades...