Esteu aquí

Talls a la Carretera de la Marina per obres en un col·lector

Els dies 17 i 24 de març.

dilluns, 16 març, 2009 - 09:33

El dimarts 17 de març es farà la reparació de les tapes d'un col·lector al carrer de la Carretera de la Marina, en el tram comprès entre l'av. de l'Onze de Setembre i el c. del Rector Farrés i Monés, banda llevant. L'obra obligarà a ocupar totalment la calçada.

El dia 24 es farà la segona fase, entre els carrers de Mataró i de Pablo Neruda, també banda llevant.

A més del tall total del trànsit en aquests trams, també caldra desviar els autobusos que i passen (línies L10, 78 i PR4).

Tot seguit trobareu uns plànols explicatius.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 31 octubre, 2025 - 09:15

Un icònic retrat a llapis del Potablava més pur, obra de Xavi Mateo, il·lustra el cartell de la 52a Fira Avícola del Prat

Al cartell se suma aquest any un mural de gran format inspirat en l'obra de...

dimarts, 14 octubre, 2025 - 14:30

Comença la renovació de la senyalització vial als eixos principals del municipi, que millora la seguretat per vianants i vehicles

Els treballs s’iniciaran aquesta setmana, segons les condicions...

dimecres, 8 octubre, 2025 - 11:15

Reobertura de la gespa de Plaça Catalunya després de les tasques de millora

L’espai verd torna a estar accessible per a la ciutadania després d’un...