Esteu aquí

La Generalitat millorarà l'autovia de Castelldefels al seu pas pel Prat

Adjudica per 1,9 milions d'euros les obres, que començaran a la primavera i duraran uns 4 mesos.

divendres, 20 febrer, 2009 - 09:15

El Departament de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat ha adjudicat les obres de reforçament del ferm de la carretera C-31 (autovia de Castelldefels) en el tram de 5,2 km entre el nus de Bellvitge (l'Hospitalet) i l'accés a l'aeroport.

Els treballs, que començaran la primavera vinent i tindran una durada prevista de 4 mesos, tenen un pressupost d'1,9 milions d'euros.

Aquesta actuació inclourà les millores següents: estesa d’una nova capa de paviment, amb fresatges i sanejaments previs en els punts que ho requereixin; neteja d’alguns trams de col·lectors i  d'embornals; substitució de junts de dilatació en diverses estructures; millora de la senyalització horitzontal i vertical, barreres de seguretat i elements d’abalisament; tancament d'accessos directes a algunes finques per tal de millorar la seguretat viària i la funcionalitat de la C-31: i adaptació del recorregut de les línies d’autobús.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 27 març, 2026 - 14:15

La Hora del Planeta 2026 celebra 20 anys i El Prat es suma apagant la Casa de la Vila i les torres d’aigua

El municipi participarà el 28 de març en l’apagada mundial impulsada per WWF...

dimecres, 18 març, 2026 - 21:00

L’Ajuntament impulsa “Un Prat millor”, un pla d’actuacions intensives per reforçar el manteniment i la neteja de l’espai públic

Amb aquest pla es faran més de 6.000 microintervencions de millora carrer a...

divendres, 13 març, 2026 - 12:30

Canvis a l’R2 Sud i als Regionals per les obres entre Sitges i Garraf

Les obres obliguen a circular en via única i comportaran ajustos de...