Esteu aquí

Sis centres educatius se sumen al programa "El Prat, terra d'aigua"

Milloraran la gestió de l'aigua que fan al centre per reduir-ne la despesa.

dimecres, 11 febrer, 2009 - 11:04

Sis centres educatius del Prat signen avui un conveni amb l'Ajuntament per adherir-se al programa "El Prat, terra d'aigua". Són els IES Baldiri Guilera, Doctor Trueta, Estany de la Ricarda i Ribera Baixa i les escoles Mare de Déu del Carme i Nostra Senyora del Mar.

Amb aquesta signatura, la majoria d'escoles i instituts de la ciutat ja estan adherits al programa.

Aquests centres es comprometen a fer una autodiagnosi, anomenada "ecoauditoria de l'aigua", per estudiar de quina manera gestionen la despesa d'aigua. A partir dels resultats, els i les alumnes faran propostes per reduir el consum d'aigua.

L'Ajuntament dóna suport tècnic al personal docent amb monitors especialitzats. A més, com a reconeixement a l'esforç dels centres docents, la companyia municipal Aigües del Prat els fa una petita reducció en la factura de l'aigua.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 5 juny, 2026 - 12:45

El Mercat Municipal del Prat acull l’exposició 'Espigolar per transformar' contra el malbaratament alimentari

L'exposició itinerant, que ja ha superat els 12.000 visitants a Catalunya, es...

dijous, 4 juny, 2026 - 12:30

El Prat presenta les actuacions finançades amb fons Next Generation per impulsar un model turístic sostenible al Delta del Llobregat

El municipi ha executat diverses intervencions en natura, mobilitat i...

dimarts, 2 juny, 2026 - 13:45

L'Ajuntament intensifica la neteja de carrers i contenidors a l’estiu

El servei de baldeig amb aigua s’intensifica i es farà cada 10 dies, mentre...