Esteu aquí

El Modern estrena temporada de teatre, música i dansa

TEMES: Cultura

Aquest dijous se'n fa la presentació.

dimecres, 8 setembre, 2010 - 14:04

El  dijous 9 de setembre, a les 19 h, tindrà lloc al Teatre Modern la presentació de la nova temporada d'arts escèniques. Per primera vegada, els mateixos protagonistes dels espectacles explicaran les seves propostes.

En acabar la presentació es farà un petit brindis per la nova temporada i tindrà lloc l’estrena de Wash Heart, una nova peça curta de la companyia de dansa Mar Gómez, que actualment desenvolupa un projecte de residència al Prat de Llobregat.

La venda d'abonaments tindrà lloc els dies 10, 11 i 12 de setembre, de 17 a 20 h, a la taquilla del mateix Teatre Modern.

L'adquisició d'entrades es podrà fer a partir del 15 de setembre a qualsevol agència de Caixa Catalunya, al 902 10 12 12 i a www.telentrada.com.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 31 juliol, 2026 - 18:15

Videojocs&Música celebra una nova edició amb tallers, una jam session i una mostra final

Durant el mes de juliol, el cicle va reunir tallers, activitats obertes i una...

divendres, 31 juliol, 2026 - 14:45

Tanca la primera edició del Ricardeo, tot un èxit que ja ha aplegat més de 12.500 assistents aquest estiu a la Granja de la Ricarda

“Ja estem pensant en l’edició de la temporada vinent. Això tot just comença”,...

dimecres, 29 juliol, 2026 - 16:30

El cicle Saltimbanqui tanca una nova edició portant el circ als carrers i places de la ciutat

Més de 500 persones han participat en les diferents propostes programades...