Esteu aquí

Els Juliols, els cursos d'estiu de la UB, tornen al Prat

La ciutat acollirà un curs sobre els aiguamolls litorals del delta del Llobregat, que s'impartirà del 12 al 16 de juliol al Centre Cívic Sant Jordi – Ribera Baixa.

dimecres, 16 juny, 2010 - 12:39

Donar a conèixer els aiguamolls litorals, l’hàbitat més representatiu del delta del Llobregat, és l’objectiu del curs que s’impartirà al Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa en el marc del programa els Juliols de la UB, els cursos d'estiu que organitza la Universitat de Barcelona.

Enguany és el tercer any que s'imparteixen cursos d'Els Juliols al Prat, fruit de la col·laboració entre el consistori pratenc i la UB.

El curs tindrà un vessant pràctic molt important, ja que s'hi analitzarà la realitat, el dia a dia i els problemes que afronten els aiguamolls litorals del delta.

El curs està adreçat al públic en general i no cal cap requisit específic per inscriure-s'hi. Ara bé, és especialment atractiu per a estudiants d’universitat, ja que el curs compabilitza com a crèdits de lliure elecció.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 31 octubre, 2025 - 09:15

Un icònic retrat a llapis del Potablava més pur, obra de Xavi Mateo, il·lustra el cartell de la 52a Fira Avícola del Prat

Al cartell se suma aquest any un mural de gran format inspirat en l'obra de...

dimarts, 14 octubre, 2025 - 14:30

Comença la renovació de la senyalització vial als eixos principals del municipi, que millora la seguretat per vianants i vehicles

Els treballs s’iniciaran aquesta setmana, segons les condicions...

dimecres, 8 octubre, 2025 - 11:15

Reobertura de la gespa de Plaça Catalunya després de les tasques de millora

L’espai verd torna a estar accessible per a la ciutadania després d’un...