Esteu aquí

La música dels anys 20 animarà el carrer de Ferran Puig

TEMES: Cultura

Òpera Prat omplirà de música i animació el carrer donant per iniciades les festes i celebrant el cinquantè aniversari de l'associació de veïns i comerciants.

dijous, 27 maig, 2010 - 12:38

El projecte Òpera Prat és una posada en escena de les músiques de la ciutat en un espai concret i ambientada en els esbojarrats anys 20 del segle passat.

Gairebé 20 bandes i més de cent persones participaran com a actors i actrius, músics i músiques, o voluntaris i voluntàries en aquest projecte que vol donar suport a la celebració dels cinquanta anys de l'Associació de Veïns i Comerciants del carrer de Ferran Puig i, alhora, fer visibles les propostes musicals del Prat en espais insòlits, diversos i poc habituals.

Òpera Prat, organitzat per La Capsa, se celebrarà divendres 28 de maig de 19 a 21 h, just abans del pregó d'inauguració de les festes. L'activitat començarà a la confluència de Ferran Puig amb Gaiter del Llobregat.
 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 20 febrer, 2026 - 15:45

El Carnaval omple la Palmira de creativitat, tecnologia i sabor

Disfresses, impressió 3D i truites de Carnaval uneixen a la comunitat del...

divendres, 20 febrer, 2026 - 13:15

Durant el mes de març, nova edició de Dansa Metropolitana al Prat

Espectacles de sala al Teatre L’Artesà, propostes participatives als jardins...

dijous, 19 febrer, 2026 - 11:30

Els grups "Fet a Mà" es preparen per les festes del barri Sant Jordi-Ribera Baixa

Gran participació en la reunió de grups de pràctiques manuals de la ciutat...