Esteu aquí

Una banda Sonora per a la diada de Sant Jordi

TEMES: Cultura

La Capsa proposa crear de forma col·laborativa una llista de reproducció amb les cançons que ens agradaria escoltar

divendres, 23 abril, 2010 - 13:17

La diada de Sant Jordi està protagonitzada per les roses i els llibres. Els sons d'aquest dia són ben particulars, però cada persona també té una cançó associada a la diada, una cançó que li agrada escoltar, que resumeix els sentiments i sensacions de Sant Jordi.

La Capsa proposa per aquesta jornada crear una Banda Sonora per a aquesta Diada a partir d'una llista col·laborativa de spotify. Aquesta plataforma permet escoltar música on-line i crear llistes de reproducció compartides amb els usuaris. Per accedir-hi, si encara no esteu registrats, cal una invitació que podeu demanar a La Capsa per mail o altres vies de comunicació 2.0.

També des de facebook i twitter podeu recomanar o dir quina cançó voleu i La Capsa l'afegirà a la llista. D'aquesta forma celebrarem la Diada posant-hi un accent musical.

Si teniu spotify podeu afegir les cançons que vulgueu i guardar-vos aquesta llista

 

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 21 maig, 2025 - 12:00

El Festival Ritmiks arriba al Prat de la mà de L'Escola d'Arts en Viu

Ritmiks és un festival europeu per a alumnat jove d'escoles de música i dansa

dimecres, 21 maig, 2025 - 12:00

Pedro Esteban recupera la memòria d’un Prat inundat a l’onzena edició del cicle L’autor i la seva obra

L’exposició “La riuada de 1971” mostra imatges inèdites d’un jove Esteban que...

dimecres, 21 maig, 2025 - 10:00

L’Espai de Creació Jove de L’Escola d’Arts en Viu i L’Artesà obre les seves portes

Amb la creació “Room, Room” desenvolupada amb les artistes Mar Garcia i Javi...