dijous, 22 abril, 2010 - 11:15
L'escenari de la plaça de la Vila s'omplirà d'activitats durant tot el dia de Sant Jordi. La lectura de poemes i el lliurament del "14è recull de poesies i contes breus", organitzat pel programa de la gent gran, obriran la jornada.
A continuació, el "Micro obert", amb les escoles Mare de Déu del Carme i Nostra Senyora del Mar. I, per tancar el matí, el magazin matinal "Planeta Prat", d'El Prat Ràdio, que s'emetrà en directe des de l'escenari i que comptarà amb els autors i autores del Prat que presenten les seves obres publicades el darrer any.
"L'hora del conte" donarà el tret de sortida les activitats de la tarda, que continuaran amb l'actuació de Bauma Folk, amb qui farem un fascinant viatge per tot Europa a través de la seva música tradicional. La festa acabarà amb una ballada de sardanes a càrrec d'Amics de la Sardana.
Bloc del Pla de lectura
Fa tot just un any es va posar en marxa en bloc del Pla de Lectura del Prat, un espai virtual on conviuen recomanacions de llibres, activitats de lectura, informacions... un espai virtual de comunicació i relació al voltant de la lectura i l'escriptura.
Bookcrossing
I en un dia on els llibres són protagonistes, no pot faltar el BookCrossing. 100 llibres s'alliberaran a la plaça de la Vila. Consulteu el catàleg i animeu-vos a alliberar-ne de propis.
Xarxes socials
Sant Jordi al Prat també es fa present a les xarxes socials. Deixeu les vostres recomanacions de llibres al bloc de joves.Prat. I si feu servir el twitter, us animem a utilitzar #SantJordi en els vostres missatges.
dimecres, 21 maig, 2025 - 12:00
dimecres, 21 maig, 2025 - 12:00
dimecres, 21 maig, 2025 - 10:00