Esteu aquí

Mostra sobre la cultura adolescent i Internet a Torre Balcells

"Superávit" és obra de la jove artista pratenca Cristina Martín.

dijous, 25 març, 2010 - 09:15

El Centre Cultural Torre Balcells inaugura avui dijous a les 20 h l'exposició "Superávit", de la jove artista pratenca Cristina Martín. Podrem veure lam ostra fins al 25 d'abril.

Cristina Martín és una jove artista del Prat que està acabant els estudis de Belles Arts. Va començar a formar-se amb tan sols 5 anys a l’Escola d’Arts del Prat, on ara fa tasques com a docent.

El projecte que presenta està format per litografies, dibuixos a tinta, dibuixos en llapis sobre fusta de gran format i un vídeo. Totes les obres estan carregades d'humor àcid i irònic per tal de projectar la construcció de la pròpia identitat en la cultura adolescent, tot comprovant la influència de les noves tecnologies i els espais personals de la xarxa.

Compartir

Noticies relacionades

centric_dialegs_logo_2025

dilluns, 13 octubre, 2025 - 13:00

La nova edició del cicle de pensament Diàlegs gira al voltant del concepte dels rituals

El cicle organitzat pel Cèntric arriba a la cinquena edició consolidat com un...

divendres, 10 octubre, 2025 - 10:45

L’Artesà arrenca temporada amb més de 3.100 entrades venudes en un sol dia

La nova temporada d’octubre a febrer del Teatre L’Artesà ha començat amb...

dijous, 9 octubre, 2025 - 14:45

El programa Temps per cures incorpora noves dates de canguratge dins la seva oferta estable de serveis

Una és per una activitat de l’Oferta formativa i una altra pel proper 3 de...