Esteu aquí

Nous horaris d'obertura i tancament dels espais naturals del Prat

A partir de l'1 de desembre

dijous, 1 desembre, 2011 - 14:01

Des d'avui 1 de desembre, i coincidint amb l'adjudicació del Servei d'Informació dels espais naturals del Prat a l'empresa SM Sistemas Medioambientales, els espais naturals del delta del Llobregat passaran a tenir un nou horari d'obertura i tancament.

El canvi més important és que a partir d'ara s'obriran els espais naturals (itineraris de la maresma del Remolar i itineraris 1 i 2 dels Espais Naturals del Riu) a les 10 h i es tancaran a les 17 h (excepte els caps de setmana i festius dels mesos d'abril, maig i juny, en què s'obriran a les 9h i es tancaran a les 19h). Els dilluns no festius també estaran tancats, com ja venia passant fins ara, així com els mesos de juliol i agost.

Aquest servei es cobrirà amb les 3.398 hores contractades a SM i amb personal del Consorci per a la Protecció i Gestió dels Espais Naturals. Aquests horaris, establerts per raons pressupostàries, i el manteniment d'itineraris permanentment oberts a cadascun dels espais naturals, permeten cobrir la demanda de la ciutadania que visita els espais naturals i als ajuntaments continuar potenciant i difonent els valors naturals del territori.

A través del següent document (Pdf) podeu consultar els nous horaris en detall.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 13 març, 2026 - 12:30

Canvis a l’R2 Sud i als Regionals per les obres entre Sitges i Garraf

Les obres obliguen a circular en via única i comportaran ajustos de...

dimarts, 3 març, 2026 - 14:00

Arrenca una nova edició de les Festes de la Carxofa amb les XVIIenes Jornades Gastronòmiques

La presentació del cartell, obra del creador pratenc Gabri Guerrero, i dels...

dimecres, 25 febrer, 2026 - 15:15

La tortuga Rotllà, recuperada al CRAM amb el suport de l’Ajuntament del Prat, torna al mar

La ciutadania podrà seguir el periple de l’animal, que porta el nom d’un...