Esteu aquí

Els músics de Diables del Prat, guanyadors al concurs de percussió de Barcelona

Un any més, els músics de la colla han aconseguit un dels premis en el concurs del barri del Guinardó

dimarts, 5 juliol, 2011 - 16:45

El passat dissabte 2 de juliol els músics de la colla de Diables del Prat va tornar a prendre part del concurs de percussió de Barcelona que organitzen els Malignes del barri del Guinardó.

La colla, que ha pres part del concurs en la categoria tradicional, ha revalidat la primera posició del concurs i tornaran a obrir el correfoc de la Mercè a Barcelona, el proper mes de setembre.

No és el primer cop que aconsegueixen el premi, i ja han aconseguit diversos reconeixements en tres edicions més d'aquest concurs. Al 2006 i 2009 van quedar segons mentre que al 2008, 2010 i 2011 han aconseguit la primera posició d'aquest concurs .




 

Compartir

Noticies relacionades

Rubén Barba.

dimecres, 29 octubre, 2025 - 13:15

“Aquí els infants busquen carinyo, i els en donem. Volen que els escoltin, i els escoltem”

Entrevista a Rubén Barba, director de l’Esplai GISC, que celebra mig segle d...

dimecres, 29 octubre, 2025 - 12:00

Neix ‘Nonghiphi’, el nou pòdcast dedicat a la cultura asiàtica i a la dansa K-Pop 

El pòdcast està impulsat per les pratenques Meritxell Paisano i Sam Beamonte,...

dimecres, 29 octubre, 2025 - 10:45

El Prat commemora el Dia Internacional contra el Càncer de Mama amb una xerrada sobre la gestió emocional del diagnòstic

L’activitat, a càrrec de la psicooncòloga Alejandra Arizu Onassis, va oferir...