Esteu aquí

El permacultor australià Darren Doherty fa una xerrada al Prat sobre granges de carboni

Són una alternativa davant els reptes socials, econòmics i ambientals actuals

dijous, 2 juny, 2011 - 11:33

El permacultor australià Darren Doherty, major expert mundial en l'agricultura del carboni, fa divendres 3 de juny una xerrada al Centre d'informació i promoció del delta del Llobregat, La Porta del Delta, sobre les granges de carboni.

A la xerrada, que està oberta a tothom, també hi intervindran Sergi Alegre, tinent d'alcalde de l'àrea d'Urbanisme, Territori i Medi Ambient de l'Ajuntament del Prat, i Óscar Rando, director de Gats.

Les granges de carboni són una alternativa davant els reptes socials, econòmics i ambientals actuals.

Compartir

Noticies relacionades

Espais Naturals

divendres, 5 desembre, 2025 - 15:15

La Generalitat prohibeix els accessos al medi natural en 91 municipis, entre ells el Prat, com a mesura preventiva contra la pesta porcina

La mesura se suma al tancament dels Espais Naturals del Delta

divendres, 5 desembre, 2025 - 13:15

L’Ajuntament renova la vegetació a les mitjanes carrer Coronel Sanfeliu

Aquesta mesura en un eix central de la ciutat millora la biodiversitat,...
El Semàfor

dimarts, 2 desembre, 2025 - 11:45

Tancats provisionalment els accessos de Cal Tet - Ca l'Arana i el Semàfor - Carrabiners per prevenció per la pesta porcina africana

També se suspèn la visita d'aquest diumenge 7 de desembre a la Pineda de Can...