Esteu aquí

El permacultor australià Darren Doherty fa una xerrada al Prat sobre granges de carboni

Són una alternativa davant els reptes socials, econòmics i ambientals actuals

dijous, 2 juny, 2011 - 11:33

El permacultor australià Darren Doherty, major expert mundial en l'agricultura del carboni, fa divendres 3 de juny una xerrada al Centre d'informació i promoció del delta del Llobregat, La Porta del Delta, sobre les granges de carboni.

A la xerrada, que està oberta a tothom, també hi intervindran Sergi Alegre, tinent d'alcalde de l'àrea d'Urbanisme, Territori i Medi Ambient de l'Ajuntament del Prat, i Óscar Rando, director de Gats.

Les granges de carboni són una alternativa davant els reptes socials, econòmics i ambientals actuals.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 11 juny, 2026 - 12:00

L’aigua de la platja obté una qualificació d’excel·lent en la primera analítica de la temporada

Els controls realitzats per l'Agència Catalana de l'Aigua (ACA) a principis...

divendres, 5 juny, 2026 - 12:45

El Mercat Municipal del Prat acull l’exposició 'Espigolar per transformar' contra el malbaratament alimentari

L'exposició itinerant, que ja ha superat els 12.000 visitants a Catalunya, es...

dijous, 4 juny, 2026 - 12:30

El Prat presenta les actuacions finançades amb fons Next Generation per impulsar un model turístic sostenible al Delta del Llobregat

El municipi ha executat diverses intervencions en natura, mobilitat i...