Esteu aquí

Atorgats els tercers Premis Ciutat del Prat

Els guanyen dues persones i dues entitats

dissabte, 16 abril, 2011 - 03:15

Aquest divendres s'ha celebrat a l'auditori del Cèntric Espai Cultural la cerimònia de lliurament de la tercera edició dels Premis Ciutat del Prat.

Les persones i entitats guardonades enguany han estat:

- Josefa Puigpelat Ros, coneguda com la Teresina, com a exponent d'un antic ofici, el dels i les practicants professionals a domicili, que va desenvolupar amb voluntarisme i entrega.

- Àngel García Vidal, per la seva dedicació al món del dibuix animat des de la seva vessant professional i la seva contribució a l'ensenyament d'aquesta disciplina des de l'entitat Amics de l'Art del Prat.

- Associació Amics del Prat, per la seva dilatada trajectòria i la seva contribució a la cultura i les tradicions locals.

- Adisprat, Associació de persones amb Disminució del Prat, per la seva tasca en defensa dels drets de les persones amb discapacitat i la seva contribució a una societat més justa.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 19 setembre, 2025 - 15:00

Canvis al servei de tren per obres a l’estació de Castelldefels del 22 al 28 de setembre

El servei entre Gavà i Sitges quedarà interromput i hi haurà autobusos...

divendres, 19 setembre, 2025 - 14:00

L’Alcaldessa demana sumar esforços a la Generalitat per climatitzar escoles i instituts

La reunió també ha servit per requerir a la consellera més suport en...

divendres, 19 setembre, 2025 - 09:45

Més de 300 persones es concentren a la plaça de la Vila per denuncia el genocidi a Gaza

El proper plenari municipal debatrà una declaració institucional denunciant...