Esteu aquí

Entra en servei l'aparcament de rotació (amb tiquet) del Cèntric

Amb un preu de 1,6 euros per hora i de 20 euros per dia complet

divendres, 15 abril, 2011 - 14:09

L'aparcament municipal situat sota el Cèntric Espai Cultural ja ha entrat en servei. A més de les places per a persones abonades, aquest és el primer aparcament subterrani del Prat que ofereix places de rotació (amb tiquet).

El preu base per minut de l'aparcament és de 0,026€, el preu per hora és de 1,6 € i el preu per dia complet és de 20 € (tots els preus amb iva inclòs).

L'aparcament disposa de 223 places per a cotxe i 12 per a motos distribuïdes en dues plantes. L'accés per a vehicles està situat al carrer de Lleida i els accessos per als vianants a la pl. de Catalunya, pl. del Mestre Estalella i carrer de Jaume Casanovas. Consta, entre d'altres, dels serveis de videogravació, interfonia, obertura de porta centralitzada i control d'accessos de vehicles i persones.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 22 gener, 2026 - 11:15

Suspesa la ZBE al Prat i a la resta de l’àrea metropolitana mentre Rodalies no funcioni

La mesura es pren seguint indicacions de la conselleria de Territori i busca...

dijous, 15 gener, 2026 - 11:45

S’inicien les obres de reurbanització del carrer Serra del Cadí

Els treballs, que s’allargaran aproximadament deu mesos, renovaran serveis,...

dijous, 15 gener, 2026 - 11:30

Arrenca la nova campanya anual de plantació d’arbrat urbà a la ciutat

Es plantaran 340 arbres de 43 espècies diferents en 375 punts per reforçar la...