Esteu aquí

La nova seu d'Aigües del Prat obté la màxima eficiència energètica

La Unió Europea i la Generalitat així ho certifiquen

dimecres, 23 març, 2011 - 09:25

La nova seu central d'Aigües del Prat, un edifici que s'està construïnt a Sant Cosme, molt a prop de la prefectura de la Policia Local, ha estat inclòs en el programa europeu Green Building per part de l'Institut de l'Energia de la Comissió Europea, per la seva concepció, materials i disseny i per la previsió que observa d’implantació de sistemes energètics sostenibles i d’elevada eficàcia.

A més, l'Institut Català d'Energia (Icaen) també ha atorgat al projecte de l'edifici la màxima classificació en quant a eficiència energètica, l’etiqueta de tipus “A”. Aquesta qualificació suposa la concessió a Aigües del Prat d'una beca d'estímul.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 23 juliol, 2026 - 12:30

L’aigua de la platja del Prat manté una qualitat excel·lent per al bany

Les darreres analítiques de l’Agència Catalana de l’Aigua confirmen l’excel...

divendres, 17 juliol, 2026 - 18:15

La presidenta d'una de les grans famílies al Parlament Europeu: “Hi ha base a la llei europea” per aturar projectes com l’ampliació de l’aeroport del Prat

La lideressa del grup dels verds a l’eurocambra, Terry Reintke, visita els...

divendres, 17 juliol, 2026 - 11:45

El Prat aprofita l'estiu per renovar l’asfalt de diversos carrers, millorant la seguretat i el confort de la mobilitat

Les obres es duran a terme entre el 20 i el 28 de juliol i comportaran...