Esteu aquí

Més de 50 persones participen en programes de formació i treball

L'objectiu és millorar la seva capacitat d'inserció en el mercat laboral

dijous, 3 febrer, 2011 - 10:37

Un total de 54 persones del Prat participen en dos programes de formació i treball que s'estan desenvolupant a l'Escola d'Oficis Delta del Llobregat i al Centre de Promoció Econòmica.

L'objectiu és donar-los coneixements i pràctiques professionals per millorar les seves capacitats per a la inserció laboral.

El cost dels programes és de 881.418 euros, cofinançats per l'Ajuntament del Prat de Llobregat, el Servei d'Ocupació de Catalunya i el Fons Social Europeu.

Tots dos programes, d'un any de durada, combinen l'aprenentatge d'una professió amb el treball real en una empresa o entitat, de manera que les persones participants reben una compensació econòmica en forma de beques o salaris.

A la Casa d'Oficis "Treball Jove", d'un any de durada, hi participen 30 nois i noies menors de 25 anys en àmbits com instal lació de sistemes d'energia solar tèrmica, soldadura i informació i atenció al públic - treball d'oficina general.

Dins del programa "Treball als barris" es desenvolupa el projecte "Sant Cosme Ocupa't", amb 24 persones que es formen en atenció geriàtrica, treball familiar i manteniment d'espais verds.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 26 juny, 2026 - 12:15

El Cotreball Lluís Serra obre les portes a persones emprenedores, artistes i persones que fan teletreball

El coworking municipal ofereix un espai de treball compartit gratuït a canvi...

dimarts, 23 juny, 2026 - 11:15

Els Premis Marta Mayordomo reconeixen el talent empresarial, comercial i emprenedor del Prat

La primera edició dels guardons posa en valor la trajectòria, la innovació i...

dilluns, 1 juny, 2026 - 14:30

La Shopping Night torna al Prat per dinamitzar el comerç local amb una tarda plena d’activitats

Una trentena d’establiments allargaran l’horari fins a les 22 h i oferiran...