Esteu aquí

Guanyadors/es del concurs d'Instagram sóc#megapotablava

TEMES: Persones

S'han penjat 600 creatives fotografies sota el hastagh #megapotablava

dimecres, 19 desembre, 2012 - 14:08

Ja es coneixen els guanyadors i guanyadores del concurs d'Instagram soc#megapotablava, una acció que s'engloba dins la campanya de la Fira Avícola i que ha tingut un gran èxit de participació: s'han penjat 600 creatives fotografies sota el hastagh #megapotablava.

Un jurat ha decidit les fotografies guanyadores. El primer premi, consistent en un sopar @megapotablava per a dues persones al restaurant Ona Nuit ha estat per a @n_o_c.

El segon premi, consistent en una cistella amb un lot de productes locals de qualitat (ous pota blava, fruita i verdura del Parc Agrari i dues ampolles de cervesa Inèdit de Damm), ha estat per a @neuscasas, @mertxe08 i @jordigop. Han estat, per tant, tres segons premis.

Consulteu les quatre fotos premiades clicant a la imatge de l'esquerra.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 30 març, 2026 - 13:15

La plaça de Catalunya acollirà la 8a Festa de la Salut i l’Activitat Física

Amb motiu del Dia Mundial de la Salut i del Dia Mundial de l’Activitat Física, que se celebra cada 6 d’abril, e...

divendres, 27 març, 2026 - 13:30

El Prat se suma al Dia de la Visibilitat Trans amb diferents accions de sensibilització

L’Ajuntament del Prat se suma al Dia Internacional de la Visibilitat Trans, que se celebra el 31 de ma...

dijous, 26 març, 2026 - 10:30

L’alumnat de l’escola Mare de Déu del Carme i la gent gran uneixen mans als horts municipals

Els nens i nenes de 1r de Primària han traslladat l'aula als horts aquest...