Esteu aquí

L'OMIC tramita reclamacions per les participacions preferents de Catalunya Caixa

L'oficina municipal els trasllada a la Junta Arbitral de Consum de Catalunya

divendres, 19 octubre, 2012 - 15:29

Els clients i clientes de Catalunya Caixa que hagin contractat "Participacions preferents" i/o "Deute subordinat perpetu" poden presentar reclamació a l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) de l'Ajuntament del Prat, amb la finalitat de traslladar-la a la Junta Arbitral de Consum de Catalunya.

Catalunya Caixa no està adherida al sistema arbitral de consum, però hi ha el compromís amb l'Agència Catalana del Consum d'estudiar cas per cas per determinar els casos en que sí accepta l'arbitratge de consum tenint en compte les circumstàncies personals i la forma en què es va fer el contracte.

L'arbitratge és voluntari i no es pot obligar l'entitat a acceptar-lo però, en cas d'acceptació, queda exclosa la via judicial.

Les persones empadronades en aquest municipi que estiguin interessades han de recopilar tota la documentació referent a la contractació i presentar-la a l'OMIC per tal de fer la tramitació a la Junta Arbitral de Consum sense cap tipus d'intervenció de l'OMIC pel que respecta a la resolució.

Compartir

Noticies relacionades

Fotografia del joc "Fes match amb els ODS" a la Mostra d'Entitats 2025

dimecres, 3 desembre, 2025 - 11:45

Els Objectius de Desenvolupament Sostenible presents a la Fira Avícola

Dues noves accions per donar a conèixer les Agendes 2030 i Urbana de la ciutat.

dilluns, 1 desembre, 2025 - 17:15

Simulador de realitat virtual i foto professional: dues experiències per impulsar el talent a la Fira Avícola

Tecnologia, ocupació i formació per impulsar les oportunitats professionals

dilluns, 1 desembre, 2025 - 14:45

Més de 80.000 persones visiten la 52a Fira Avícola

Els nous espais gastronòmics de l’Aula de Cuina i l’Aula de Tast han aplegat...