Esteu aquí

Nou llibre digital del Centre de Normalització: "Temps era temps"

Conté catorze contes de diversos llocs del món que han explicat els i les alumnes dels cursos de català del Prat

dimarts, 16 octubre, 2012 - 13:45

El Teatre Modern del Prat acull dimarts a la tarda (18 h) la presentació del llibre digital "Temps era temps", que conté catorze contes de diversos llocs del món que han explicat els alumnes dels cursos de català del Prat de Llobregat.

Aquests contes han estat enregistrats pels mateixos alumnes, que han interpretat els personatges, i per representants d’entitats del Prat que han fet de narradors/es. A més, cada conte està ambientat amb un fons musical que recorda la música tradicional del país d’origen.
 
"Temps era temps" forma part del projecte d’acolliment lingüístic de la ciutat. Hi han participat, conjuntament, els departaments d’Igualtat i Ciutadania i el de Cultura de l’Ajuntament del Prat de Llobregat; el Centre de Normalització Lingüística del Prat; el Centre de Formació d’Adults Terra Baixa i el Centre de Promoció Social Francesc Palau. A més, també hi han col·laborat l’empresa municipal El Prat Comunicació; l’empresa d’inserció social per a joves Saó Prat; el Centre de Terminologia de Catalunya, Termcat i 14 entitats de la ciutat.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 9 març, 2026 - 11:00

El Prat celebra la 2a Jornada de Prescripció Social per continuar impulsant la salut comunitària

La jornada servirà per donar a conèixer experiències de prescripció social al...

dijous, 5 març, 2026 - 21:15

El Prat, un dels cinc territoris de Catalunya on es posa en marxa una prova per millorar la governança educativa incorporant els ens locals

“Faig una lectura d’aquest acte com un cert reconeixement a la feina que fa...