Esteu aquí

Torre Balcells acollirà l'Escola Municipal de Música del Prat

TEMES: Cultura

L'equipament municipal tanca temporalment per obres d'adequació

dimecres, 19 setembre, 2012 - 14:07

El Centre Cultural Torre Balcells, situat a la plaça de Pau Casals, ha tancat temporalment les seves portes per tal de sotmetre's a unes obres d'adequació que han de permetre que l'edifici aculli en un futur l'Escola Municipal de Música del Prat.

L'adequació garantirà que les instal·lacions que acullin l'escola tindran totes les condicions de qualitat, seguretat i comoditat per a l'alumnat i professorat.

Aquestes obres han suposat que, des de mitjan setembre, l'Associació Musical del Prat, que fins aleshores tenia la seva seu en aquest equipament, s'hagi reubicat a l'Institut Baldiri Guilera.

Tot seguit podeu escoltar l'entrevista concedida al respecte pel regidor de Cultura, David Vicioso, al programa "Planeta Prat" de l'emissora municipal El Prat Ràdio (91.6 FM).

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 6 novembre, 2025 - 12:30

El Prat reivindica el 25N amb la campanya “No estàs sola”

El 25 de novembre es commemora el Dia Internacional per a l’Eliminació de la...

dijous, 6 novembre, 2025 - 10:00

La Biblioteca Antonio Martín celebra la 30a Setmana de la Ciència, amb la tecnologia quàntica com a fil conductor

La Biblioteca s’afegeix amb tota una bateria d’accions per viure la ciència...

dimarts, 4 novembre, 2025 - 17:30

Últims dies per visitar l’exposició del Clic Prat 2025 al Centre Cívic Jardins de la Pau

Una celebració de la imatge i de la comunitat pratenca dins l’aposta...