Esteu aquí

Actors i companyies pratenques estrenen a teatres de Barcelona

TEMES: Cultura

La creativitat i professionalitat de la gent de teatre del Prat arriba a la capital

divendres, 11 maig, 2012 - 10:29

Dijous a la nit, dins el festival Barcelona Poesia, a la Seca Espai Brossa, Nozomi 700 teatre va estrenar "Missa pagesa", a partir del poemari de Dolors Miquel. Una missa laica on els actors Maite Besora i Pau Bou, dirigits per Xavier Giménez Casas, declamen les escriptures, homilies i salms, mentre cuinen un conill.

Ja fa uns dies que l'actor Arnau Puig puja a l'escenari del Teatre Tantarantana, amb l'espectacle "Hurlyburly", una mirada profunda a la complexitat dels sentiments i les relacions humanes, afectades per les conseqüències de l'èxit.

Mentrestant, al Teatreneu, "Paraula de dones el cabaret" continua amb èxit les seves representacions cada dijous. L'espectacle compta amb Rose Avalon, Mònica Escrig, Eli Martín, Vanesa Martínez i Rocío Quesada. Maria Donoso, que també hi actua, n'és la directora.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 23 setembre, 2026 - 10:00

Al novembre, L'Artesà i La Capsa tornen a unir-se en una nova edició del cicle [L’A X L]

Del 12 al 15 de novembre, els dos equipaments culturals difuminen fronteres i...
centric_lectura_tardor_2026_TxellFeixas1

dimarts, 22 setembre, 2026 - 15:00

Torna el "Llibres i lletres de tardor" al Cèntric

Txell Feixas Torras, Regina Rodríguez Sirvent i Laia Perearnau, tres grans...

dilluns, 21 setembre, 2026 - 13:00

El Prat pel món 2026: 225 fotografies per explicar un estiu des de diferents llocs del món

El passat divendres 18 de setembre es va inaugurar l'exposició, en un acte...