Esteu aquí

Fins divendres no queda garantida la qualitat de l'aigua de bany a la platja

Degut a l'aturada programada de l'emissari submarí de la depuradora, sotmès a una revisió

dimecres, 2 maig, 2012 - 11:36

Des d'avui dimecres dia 2 i fins divendres dia 4 de maig, la qualitat de l'aigua de bany a les platges del Prat, Viladecans i Gavà no queda garantida, degut a la suspensió temporal programada del servei de l'emissari submarí de la depuradora del Baix Llobregat.

L'Agència Catalana de l'Aigua farà una inspecció interior de l'emissari, de manera que l'aigua tractada per la depuradora s'abocarà directament al riu i no al fons marí a més de tres quilòmetres de la costa, com es fa quan funciona l'emissor.
 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 31 octubre, 2025 - 09:15

Un icònic retrat a llapis del Potablava més pur, obra de Xavi Mateo, il·lustra el cartell de la 52a Fira Avícola del Prat

Al cartell se suma aquest any un mural de gran format inspirat en l'obra de...

dimarts, 14 octubre, 2025 - 14:30

Comença la renovació de la senyalització vial als eixos principals del municipi, que millora la seguretat per vianants i vehicles

Els treballs s’iniciaran aquesta setmana, segons les condicions...

dimecres, 8 octubre, 2025 - 11:15

Reobertura de la gespa de Plaça Catalunya després de les tasques de millora

L’espai verd torna a estar accessible per a la ciutadania després d’un...