Esteu aquí

L'Ajuntament es reuneix amb representants sindicals de la la Fundació Rubricatus

L'empresa està afectada per un ERO per a la reducció temporal de feina

dimarts, 31 gener, 2012 - 11:14

Més de 150 persones s’han manifestat aquest dilluns a la plaça de la Vila del Prat en  protesta per l'expedient de regulació d'ocupació (ERO) que ha presentat la Fundació Rubricatus, una mesura que afecta a la totalitat de la plantilla, formada per 117 persones, i que podria suposar una reducció temporal de feina.

La regidora de Promoció Social i Dones, Alba Bou, i la regidora de Serveis Socials, Margarita Garcia, han rebut cinc representants sindicals d’UGT i Comissions Obreres i han acordat trobar-se dijous que ve en una nova reunió.

Des que es va presentar l’ERO, ara fa tot just dues setmanes, els sindicats han mantingut diverses reunions amb la direcció del centre i l’Inspecció de Treball sense arribar a cap acord. Avui finalitza el període de consultes de l’ERO.

Tot seguit podeu escoltar les declaracions de la regidora Alba Bou efectuades a El Prat Ràdio (91.6 FM) al respecte:

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 5 octubre, 2026 - 14:15

Comença la segona edició de la iniciativa ElPratVal

Els establiments de la ciutat ja poden adherir-se a la campanya a partir d...

dijous, 1 octubre, 2026 - 10:30

El Prat acollirà la VIII Jornada de Logística dedicada a la innovació i la sostenibilitat del sector

El proper 29 d’octubre de 2026, el Centre de Promoció Econòmica del Prat de...

dimarts, 15 setembre, 2026 - 12:00

Aquesta tardor torna ElPratVal, després de l’èxit de la primera edició, amb més recursos

La campanya de foment de les compres a establiments de la ciutat, amb el...