Esteu aquí

El Prat acollirà un centre internacional de formació aeronàutica

Conveni entre l'Ajuntament, la Generalitat i l'empresa Indra

divendres, 27 gener, 2012 - 10:12

L'alcalde del Prat, Lluís Tejedor, el conseller de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat, Lluís Recoder, i el president d'Indra, Javier Monzón, han signat un protocol d'intencions per facilitar la instal·lació d'un centre internacional de formació aeronàutica a les immediacions de l'aeroport del Prat, dins el nostre terme municipal. L'acte de la signatura va comptar amb la presència del president de la Generalitat, Artur Mas.

Les instal·lacions comptaran amb el simulador de vol més avançat que existeix al mercat (Nivell D) desenvolupat per Indra, que permetrà donar formació a pilots i tripulació de les principals aerolínies de tot el món i complementar el procés d’aprenentatge de pilots novells. Comptar amb el nivell D suposa que cada hora de vol en el simulador serà reconeguda com a una hora de vol en una nau real.

Indra és un dels principals fabricants de simuladors del món. Ha entregat al voltant de 200 simuladors a 19 països i a 51 clients.

Tot seguit podeu escoltar la valoració de l'alcalde Lluís Tejedor sobre aquesta notícia.

Descarregar arxiu -

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 1 juny, 2026 - 14:30

La Shopping Night torna al Prat per dinamitzar el comerç local amb una tarda plena d’activitats

Una trentena d’establiments allargaran l’horari fins a les 22 h i oferiran...

dijous, 28 maig, 2026 - 21:15

L’Ajuntament impulsa la segona edició de la iniciativa ElPratVal

Els vals es podran sol·licitar des del 19 d’octubre fins al 22 de novembre, o...

dijous, 21 maig, 2026 - 14:45

La 1a Fira de l’Ocupació del Prat reuneix gairebé 330 persones en una jornada dedicada a noves oportunitats laborals

La jornada ha comptat amb la participació de 20 empreses i entitats, que han...