Esteu aquí
Dinamització Xarxa Punts Liles

Nova dinamització de la xarxa de Punt Liles diürns per combatre les violències sexuals
Aquesta iniciativa compta amb el suport de la Diputació de Barcelona
Durant anys anteriors hem treballat amb alguns serveis de ciutat, atès que les violències sexistes es poden donar a qualsevol hora, l’Ajuntament es va adherir a la creació de la Xarxa de Punts Liles diürns que ens va oferir la Diputació de Barcelona, amb aquest projecte es van formar persones de diferents serveis de ciutat que ara ja comptem amb el distintiu d’establiment adherit a la xarxa de Punts liles.
L’Ajuntament del Prat ha organitzat formacions practiques adreçades als comerços, perruqueries, farmàcies i a la resta de petits negocis interessats amb l’objectiu d’ampliar la Xarxa de Punts liles diürns actual.
Dins del projecte es fan dinamitzacions al carrer per donar visibilitat a aquesta iniciativa, la propera serà el proper dimarts 25 de novembre les 9.30h. a la Plaça de la Remodelació del Prat.
Al Prat, volem una ciutat mes segura i lliure de violències masclistes.
Si teniu algun dubte o consulta us podeu adreçar a: siad@elprat.cat
Activitats relacionades

Dinar-Networking empresarial
Tipus: Jornada
Quan: Del 16/10/2025 - 14:00 h al 16/10/2025 - 16:00 h
On: Centre de Promoció Econòmica

Club de lectura En femení: la veu i la paraula
Tipus: Lectura
Quan: 22/10/2025 - 18:30 h
On: Biblioteca Antonio Martín

El Cine de Frida
Tipus: Proposta
Quan: 04/11/2025 de 17:30 a 20:00 h
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa