Esteu aquí

Formar-se, créixer i accedir a noves oportunitats laborals i formatives

Nous camins per al joves que s’han format amb la metodologia de simulació d’empresa

dilluns, 19 maig, 2025 - 15:45

Dotze joves han completat amb èxit la 7a edició del programa SEFED JOVES que s’imparteix en horari de tarda al Centre de Promoció Econòmica, i obtenen el Certificat Professional d’Operacions auxiliars de serveis administratius i generals. L’itinerari realitzat combina l’acompanyament i orientació amb formació pràctica en empresa simulada, i pràctiques reals en empreses del territori.

En aquesta edició destaca la col·laboració i el treball en equip de tot el grup, i el compromís personal per obrir-se a nous camins. Remarcar també la col·laboració de les empreses acollidores en pràctiques, que han valorat molt positivament la implicació dels i les joves.  

La metodologia de simulació d’empresa “aprendre fent” és una eina motivadora i eficaç per desenvolupar competències professionals, potenciar l’autoestima i obrir noves oportunitats tant al món laboral com a nous estudis.

El programa s’adreça a joves d’entre 16 i 24 anys, amb o sense GESO, dins el marc de Garantia Juvenil Noves Oportunitats i és fruit de la col·laboració de la Fundació El Llindar, la Fundació Inform i l’Ajuntament del Prat de Llobregat.

 

RAÚL PACHECO:
L’ambient ha estat fenomenal, tots els companys ens hem aplicat i he millorat moltíssim les habilitats socials per l’ambient acollidor que hem creat. Em sento més preparat per treballar, ja que ha sigut la primera aproximació a la vida laboral.

JOSÉ ADÁN CASTRO:
He aprés la importància de realitzar les operacions comercials i he millorat les meves habilitats d’adaptabilitat, treball en equip i valors. Em sento preparat per treballar i penso seguir estudiant.

LESLY MATAMOROS:
És una experiència molt bonica i interessant, ja que al ser simulat agafem confiança i ens sentim familiaritzats amb un ambient de treball real. Vull motivar a més joves a que segueixin creixent en coneixements i com a persones. Gràcies.

 

Aquesta activitat contribueix a l’ODS

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 22 setembre, 2025 - 16:30

Oberta la nova convocatòria del programa SEFED Llindar per a joves de 16 a 24 anys

Formació professionalitzadora en l’àmbit administratiu amb certificat oficial...

dijous, 18 setembre, 2025 - 13:45

El Prat serà la seu de la II Fira de Formació Professional del Baix Llobregat el febrer del 2026

L'esdeveniment ha estat presentat avui al Centre de Promoció Econòmica de la...

dimecres, 10 setembre, 2025 - 11:15

L’Ajuntament del Prat contracta 17 persones dins el programa Treball i Formació

L’Ajuntament del Prat ha incorporat recentment 17 persones en situació d’atur...