Esteu aquí

El Prat reforça el seu compromís amb la cultura de pau

divendres, 11 abril, 2025 - 13:30

El passat dimarts, 25 de març, les Cases d’en Puig van acollir una trobada clau per al reforç de la convivència i la cultura de la Pau a la nostra ciutat, en una activitat que va reunir més de 40 professionals de l’Ajuntament i d’entitats solidàries del Prat.

La trobada va comptar amb la participació del Dr. Alejandro Nató, reconegut expert en mediació, resolució de conflictes i cultura de pau, i president del Centre Internacional per a l’Estudi de la Democràcia i la Pau Social (CIDEPAS).

Durant la seva intervenció, el Dr. Nató, va abordar temes fonamentals com el dret humà a la pau, la seva implementació en l’àmbit municipal i les estratègies per enfortir la convivència i el benestar des d’una perspectiva de Drets Humans.

La trobada va afavorir un diàleg constructiu entre professionals del territori i va permetre reflexionar sobre com incorporar la cultura de pau com a eix transversal en el disseny de les polítiques públiques locals. La sessió va finalitzar amb un torn de preguntes i reflexions que van posar de manifest la importància de continuar treballant de manera coordinada per fer del Prat una ciutat més inclusiva, justa i pacífica.

Amb aquest tipus d’espais d’aprenentatge, reflexió i col·laboració, El Prat referma el seu compromís amb la construcció d’una societat basada en la pau, el respecte i la convivència ciutadana.

Aquesta activitat contribueix a l’ODS

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 22 maig, 2026 - 13:45

Els ajuts de menjador escolar per al curs 2026-2027 es podran tramitar des d'aquest 25 de maig fins al 5 de juny

La sol·licitud es fa telemàticament a través de l’aplicatiu informàtic del...

dijous, 21 maig, 2026 - 17:30

La Nit en Dansa 2026 arrenca amb una mirada artística sobre el cos i el territori

El projecte comunitari compta enguany amb Big Bouncers, col·lectiu que...
centric_cloenda_connexions_2026_4.jpg

dimecres, 20 maig, 2026 - 10:00

El projecte Connexions acomiada l'edició d'enguany amb la tradicional trobada al Cèntric

Els instituts participants han posat en comú els seus treballs, que han girat...