Esteu aquí
Josep Aznar, un espectador privilegiat. 40 anys de dansa

Exposició formada per una àmplia selecció d’imatges de l’arxiu fotogràfic d'Aznar que mostra de manera cronològica la dansa al nostre país i la seva evolució, tant des del punt de vista tècnic, de la fotografia, com de la dansa, dels espais de presentació i dels contextos d’exhibició.
Hi són presents escenes grupals, individuals, la perfecció tècnica i el rigor dels ballarins en l’execució, allò polític de la dansa, les emocions i la vida del moviment, la dimensió humana de l’intèrpret, la poètica de les formes, la llum i els colors, i testimonis d’una comunitat que es construeix en cada moment des del 1977.
Aquesta activitat forma part del festival Dansa Metropolitana que se celebra del 14 al 30 de març a 12 municipis de l'Àrea Metropolitana.
Pots consultar tota la programació del festival a: www.dansametropolitana.cat
-
Accessible
Activitats relacionades

Inauguració de Sincronia: Espai de dansa compartit per...
Tipus: Dansa
Quan: 30/06/2025 de 18:00 a 20:00 h
On: Centre Cívic Jardins de la Pau

La 49a Exposició Col·lectiva d'Artistes del Prat, es...
Tipus: Exposició
Quan: Del 01/07/2025 al 03/09/2025
On: Centre d'Art Torre Muntadas

Tardes a la plaça: Taller per crear malabars
Tipus: Circ
Quan: 01/07/2025 de 18:30 a 20:00 h
On: C. Riu Llobregat, 93. (Davant de l'Oficina Municipal d'Informació de Sant Cosme OMISC)