Esteu aquí

Músiques al Parc: Maria Jaume

maria jaume

Botigues de souvenirs i postals esgrogueïdes de paisatges ara irreconeixibles. La Mallorca vintage que va obrir les portes al turisme, fa temps que s'ha convertit en distòpia. Nascuda al ventre de la bèstia, Maria Jaume es pren un valium mentre l'avió s'enlaira i veu des del cel com Palma i Miami es fusionen en un tot estroboscòpic. Benvingut a la festa de la Mallorca retrofuturista. Això és Nostàlgia Airlines.

En aquest tercer disc, Maria Jaume ens fa volar cap a una transformació sonora captivadora. La seva música s'endinsa en un territori pop cada vegada més electrònic i vibrant. Impregnant-se d'una energia contagiosa i ballable que crida a la celebració i captura l'essència del seu estat vital actual.

La melancolia que ha presidit des de sempre l'univers de Maria Jaume segueix ben present, però ara es teixeix subtilment amb ironia i despreocupació, entre capes de ritmes electrònics i harmonies encisadores, creant un tapís emocional més complex i profund.

Escolta-la aquí!

  • Accessible

Activitats relacionades

El Prat en dansa amb Picacrestes

Tipus: Dansa
Quan: 30/04/2025
On: Plaça Catalunya

XXIX Pratifolk

Tipus: Festa popular
Quan: 09/05/2025 - 19:30 h
On: carrers de la ciutat i parc Fondo d'en Peixo

Concert: Le Parody

Tipus: Música
Quan: 09/05/2025 de 22:00 a 0:30 h
On: La Capsa