Esteu aquí

Més d’un miler d’estudiants participen en els tallers del Servei Local d’Ocupació

La iniciativa vol acompanyar i apropar els i les joves al món laboral

dimecres, 17 juliol, 2024 - 08:15

Durant el curs, el Servei Local d’Ocupació desenvolupa tallers d’orientació laboral dirigits als centres educatius de la ciutat, una iniciativa que està recollida al Catàleg d’Activitats i Serveis Educatius que elabora el Departament d’Educació de l’Ajuntament del Prat.

Enguany, s’han dinamitzat un total de 68 tallers, en els quals han participat més d’un miler d’estudiants. L’acció pretén acompanyar i apropar els i les joves al món laboral. Concretament, els i les estudiants han rebut informació sobre les eines i coneixements necessaris per redactar un currículum per competències, sobre els contractes de treball més habituals i sobre com treballar la primera entrevista de feina com a eina facilitadora de l’autoconeixement i del desenvolupament d’habilitats comunicatives.

Així mateix, de la mà de l’equip tècnic, han pogut conèixer el funcionament del Servei Local d’Ocupació i els recursos formatius i de recerca de feina que ofereix el Centre de Promoció Econòmica.

Aquesta activitat contribueix a l’ODS

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 12 desembre, 2025 - 11:15

El Prat presenta “Més Pratencs”, un projecte per transformar i modernitzar els polígons industrials

Una actuació estratègica que destinarà més d’1,2 milions d’euros a la...

dimecres, 10 desembre, 2025 - 11:00

El cicle de Producció Agroecològica de l’INS Les Salines s’endú el premi al millor gall de raça Pota Blava de la Fira Avícola

El guardó s’emmarca en la voluntat de participació del centre en la...

dijous, 4 desembre, 2025 - 11:15

L’Escola Joan Maragall protagonitza la primera entrega del curs d’“El món a 150 cm”

L’alumnat de 6è de Primària del centre enregistra el novè programa del...