Esteu aquí

El Pla Director de l’FP enceta la fase final

Està previst que es presenti en el Ple Municipal del mes de juliol per a la seva aprovació

dimecres, 19 juny, 2024 - 13:30

Després de dos anys de treball, el Pla Director de l’FP es presentarà en el Ple Municipal del mes de juliol per a la seva aprovació. El procés es va iniciar a finals de l’any 2021 amb la realització d’una diagnosi de la situació i de les perspectives de l’FP a la nostra ciutat. En aquesta tasca, vam comptar amb la col·laboració de la Fundació BCN FP.

A partir d’aquesta diagnosi, durant l’any 2023 i els primers mesos del 2024, es va abordar la redacció del pla amb el suport de l’empresa MomentumCo, una tasca en què es van recollir les opinions i propostes dels diferents agents que han participat en el procés.

El pla director defineix l’estratègia de treball per desenvolupar i enfortir l’FP al Prat en el període 2024-2030. Aquest pla es concreta en plans d’actuació per a cada curs.

Aquesta activitat contribueix a l’ODS

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 15 maig, 2026 - 08:00

1a Fira de l’Ocupació del Prat: impuls a la connexió amb el teixit empresarial

El proper 20 de maig tindrà lloc la Fira de l’Ocupació del Prat, una...

dijous, 14 maig, 2026 - 11:00

El talent investigador de l’alumnat del Prat, protagonista del 22è Fòrum de Treballs de Recerca

La trobada celebra la seva 22a edició posant en valor els millors projectes...

dimecres, 29 abril, 2026 - 18:30

El ple dona suport als treballadors de l’empresa Serra Soldadura

L’Ajuntament insta la Generalitat i el Ministeri d’Indústria a intervenir per...