Esteu aquí

La temporada de bany arrenca amb un estat excel·lent de l'aigua a la platja del Prat

L'Agència Catalana de l'Aigua acaba de publicar els resultats dels primers controls quinzenals d'aquest any

platja del Prat

divendres, 7 juny, 2024 - 11:00

L'aigua de la platja del Prat ha obtingut la qualificació d'excel·lent en el primer control de la temporada de bany d'aquest any. Així ho recullen els resultats del Programa de vigilància i informació de la qualitat microbiològica que L'Agència Catalana de l'Aigua (ACA) ha publicat avui i que analitzen la presència d'enterococs intestinals en les mostres que pren a diferents punts del litoral. En el cas de la platja de Can Camins, el punt de control està situat a l'edifici del CRAM. 

Les analítiques es fan i es publiquen amb una periodicitat quinzenal. L'estat de les platges de Catalunya es pot consultar en temps real a la web de l'ACA Platges Cat.

Aquesta activitat contribueix a l’ODS

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 2 novembre, 2026 - 13:15

Acaben les obres de transformació del carrer de la Serra del Cadí

La intervenció ha permès ampliar la vorera est fins a 6,4 metres sense...

dilluns, 2 novembre, 2026 - 13:00

Energia del Prat ofereix a 1.500 llars energia generada a les teulades de la ciutat a meitat de preu que les elèctriques

La comunitat ciutadana d’energia del Prat de Llobregat es converteix en la...

divendres, 23 octubre, 2026 - 12:30

El carrer del Riu Llobregat ja compta amb nous ressalts de seguretat a la carretera

El model està dissenyat per fer disminuir la velocitat dels vehicles, evitar...