Esteu aquí
Exposició: Teníem por però calia sortir

"Teníem por però calia sortir" una exposició que rescata la memòria LGTBI de Barcelona realitzada per Aitor Fernández amb motiu de la comemoració del 17M, Dia internacional contra LGTBIfòbia
Una exposició fotogràfica amb testimonis crucials de la lluita LGTBI a Barcelona, mostrant les lluites que es van produir en primera persona amb persones com: Antoni Prades, Armand de Fluvià, Jordi Petit, Silvia Reyes, Paulina Blanco, Maria Giralt, Núria Casals, Mercè Otero, Jordi Barceloneta, Alpe Conceptes, Bea Espejo, Quim Roqueta, Clara Palau, Sofía Bengoetxea, que són les cares visibles del projecte.
En paraules d' Antoni Prades: “Cada sábado era un peligro. Pero salíamos porque no podíamos quedarnos en casa. Si no, te morías”.
Amb el suport de l' Asociació DateCuenta i la Diputació de Barcelona,
Activitats relacionades
El Jardí dels desitjos a la Fàbrica de Regals del Ribera
Tipus: Proposta
Quan: Del 22/12/2025 al 31/12/2025
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa
'Contes de reis, caganers i tions' Gerard Garcés
Tipus: Proposta
Quan: 22/12/2025 de 17:30 a 18:30 h
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa
Inscripcions Obertes
CirkoMotik, El Parc de la "circomotricitat"
Tipus: Proposta
Quan: 29/12/2025 de 18:00 a 20:00 h
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa