Esteu aquí

Fotografia de producte i gastronòmica

Una bona imatge de marca o gastronòmica és fonamental per vendre més. A totes ens entren les coses pels ulls, i saber presentar el nostre producte tant a la nostra botiga en línia, com a les xarxes socials és indispensable.

Per això, Elena t'ensenyarà el flux de treball, i tot allò que has de preparar abans de la sessió. Aprendràs com crear un set bàsic de fotografia, com triar l'atrezzo i els diferents tipus de fons, com fer servir la llum, idees de composició i diferents tipus de plànols que funcionen. Per acabar, parlarem de la postproducció de les fotografies, com organitzar-les i preparar el material per als diferents canals de comunicació. Al llarg de les sessions Elena us ensenyarà a preparar 3 sets diferents de fotografia de producte:

  • Amb llum natural en plano frontal amb fons blanc amb una mica d'atrezzo.
  • Amb llum artificial i esquemes de llum que funcionen.
  • Una composició amb attrezzo en pla zenital i una fotografia amb llums i ombres dures.

Elena Álvarez, fotògrafa de producte especialitzada en gastronomia, ha creat aquest taller de fotografia de producte per donar-te les pautes per crear un set fotogràfic a casa i que comencis a crear les teves pròpies fotografies de producte.

  • Accessible

Cursos relacionats

Fem Tribu: Qui s'amaga dins de l'ou?

Tipus: Manualitats
Quan: 20/03/2026
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa

Inscripcions Tancades

Makey makey en família: dissenyar, crear i jugar junts

Tipus: Informàtica, internet i noves tecnologies
Quan: 21/03/2026 de 17:00 a 19:00 h
On: Centre Cívic Jardins de la Pau

Inscripcions Obertes

Roda Cubana

Tipus: Dansa
Quan: Del 07/04/2026 al 09/06/2026
On: Centre Cívic Jardins de la Pau

Inscripcions Obertes

Fitness llatins (edició primavera)

Tipus: Dansa
Quan: Del 07/04/2026 al 09/06/2026
On: Centre Cívic Jardins de la Pau

Inscripcions Obertes