Esteu aquí
Iniciació a la fotografia

Descobreix totes les funcions de la teva càmera rèflex digital per treure-li el màxim profit i dominar-la per tal de poder centrar-te en els aspectes creatius en el moment de la presa d'imatges.
Durant les sessions exploraràs els següents temes clau: parts i controls de la càmera, modes de dispar, composició fotogràfica, il·luminació, enfocament, profunditat de camp... S’inclouran presentacions teòriques, exemples visuals, pràctiques fotogràfiques i sessions de preguntes i respostes.
- Cal portar la càmera rèflex digital a totes les sessions.
Taller immpartit per Mireia Bordonada, Fotògrafa i docent. Graduada en fotografia per IEFC.Postgrau de direcció de fotografia a l’ESCAC. Menbre fundadora de l’associació MiRu (mirada rumiant) i coordinadora des projectes fotogràfics i processos de creació participatius.
-
Accessible
Cursos relacionats
Country Two - Step
Tipus: Dansa
Quan: Del 06/07/2026 al 20/07/2026
On: Centre Cívic Jardins de la Pau
Inscripcions Obertes
Joies amb plàstic reciclat
Tipus: Manualitats
Quan: 14/07/2026
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa
Inscripcions Obertes
Modern Jazz
Tipus: Dansa
Quan: Del 15/07/2026 al 22/07/2026
On: Centre Cívic Jardins de la Pau
Inscripcions Obertes
Passejada fotogràfica en família: Descobrim la pagesia
Tipus: Fotografia i audiovisuals
Quan: 03/09/2026
On: Centre Cívic Jardins de la Pau
Inscripcions Obertes