Esteu aquí

Castell de Focs de Festa Major

castell de focs

L’espectacle de focs d’artifici tanca simbòlicament la nostra Festa Major. El castell es dispararà simultàniament des de diferents indrets de la ciutat de manera que tothom pugui veure una part, o si teniu possibilitats, els tres castells alhora. 

El castell es dispararà simultàniament des de diferents indrets de la ciutat: els patis de les escoles Jaume Balmes, Josep Tarradellas, així com la zona de darrera de l’Església. L’espectacle està dissenyat per la Pirotècnia Tomàs i pensat específicament per als espais on es dispararan així com perquè es puguin veure des de la distància i des del balcó o el terrat de casa. 

Es recomana que, per gaudir de la pirotècnia, no us aproximeu als llocs de dispar sinó que busque els terrats dels vostres edificis, sortiu als balcons o busqueu places amb bona visibilitat. 

Quan acabin l’espectacle començarem el compte enrere perquè la propera festa major sigui la que tota la ciutadania del Prat espera i ens puguem retrobar i abraçar-nos de nou.

Activitats relacionades

Micro Obert d'estiu amb el Kaddish

Tipus: Teatre
Quan: 17/07/2025 de 19:00 a 21:30 h
On: Centre d'Art Torre Muntadas

Festival SoundIt

Tipus: Música
Quan: Del 18/07/2025 - 16:00 h al 20/07/2025 - 4:00 h
On: Parc Nou

Verbena

Tipus: Dansa
Quan: 20/07/2025 de 20:00 a 21:00 h
On: Centre Cívic Jardins de la Pau